20 år och myyys besök!

Som ni redan vet fyllde jag 20 år i lördags!
Så jag köpte 4 cidrar aldeles sääääälv:D:D
Då var det kalas här hemma för mig med massa trevligt folk:)
Fick massa roliga saker, men mest pengar, och det kan man ju aldrig få fööör mycket av!

Så i söndags kom min syster Sussie (tusse) och hennes dotter Emma (Ems)
Så vi har bara mysssssat och goosat hela dagarna typ, och vart och shoppat förstås!
Sen i måndags så hadde vi middag här med pappa åxå så vi pratade massor och bara hadde det trevligt.

Har haft fullt upp med min älskade Ems hela dagarna och jag saknar henne redan nu när hon åkt hem igen!
Rara gooooos unge!

Självklart så passade jag på att styla lilla emma i håret jag gjorde prinsess lockar och så fick hon rosa och glitter ögonskugga.. Sen sa hon: men moster jag ser ju ut som en prinsessa:D
Underbar unge helt enkelt,man blir bra sugen på att skaffa en liten raring.. men endå inte det är ju så mycket jag skall göra innan har jag bestämt.

Sen va jag och shoppade idag!
OCh jag blev sååå glad att H&M har bh med 70D här i örebro nu! så slipper man köpa fula tant bh:ar på change :D m men den var liite trång en då men ingen som syns i dem plaggen jag tänkt ha nu i sommar:)
Men konstigt att det skiljer sig så på bh storlekar på change får jag ha 65E.. men de ras bhar är de skönaste som finns:D

Dagens shopping!
2 linnen ett grått och ett vitt
1 liten jacka
1 keps
1 BH :D

Här ser ni lite av kläderna jag köpte:D
Verkligen sommar klädsel, är så taggad sommar kom NUUUUU:D





Postat av: Ponnysill

Har typ kollat igenom din blogg och är helt gaaaalet kär i den där rosa jackan :o. är du den som inte säger vart du köpt dina kläder, eller får man veta? ;D

2010-05-02 @ 14:48:02
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0