Själv booost!

Till alla oss där ute, varför ska vi vara så negativa för? varför ska vi alltid tro att vi kan inte?
Vi är inte världa det där..
Det är så synd, jag talar om egen erfarenhet babes, jag vet! och jag vågade tro, vågade drömma och jag blev! just för jag vågade tro på mig själv, jag vågade drömma om att bli och sen blev jag kan man begära mer?
jo en viktig del är bra vänner som ställer upp till 110% och ev en bra partner som låter en springa iväg och leva livet, för det är det livet går ut på eller huuur?
vem vill jobba9-5 var dag bara för att få ihop till hyran?
ja inte f*n äre jag!? kalla mig crazy men jag tänker inte vara statens slav. jag tänker inte vara någons slav, jag är mig själv och har lärt mig utav dem bästa bla vänner och föräldrar..
klart man ska jobba, men för en skitlön och slita ut sig som inte leder någon vart. Det är inte värt det.
MEN för att komma dit man vill är inte bara att glida.
Man måste kämpa och bevisa att hit vill jag. oavsett om föräldrar tror påt eller inte .
Kör bara antingen lyckas du eller så inte, men du har iallafall modet till att ha prövat!
Och det är DET som räknas och betyder något!
DU vågar vara dig!


Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Hejsan snäckan ;)

Allt är bra med mej faktiskt eller ja inget att klaga på iaf :D själv då? kram

2010-02-22 @ 23:59:24
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

Usch va tråk. men skönt att du mår bättre iaf ;D

Jaså ? ja vissst är dom snygga ?;)

hehe ja jag älskar den ljusrosa också vadle mellan dom två men sen stod det lite mer pricess pink på denna så fick bli den ;)

hehe kram

2010-02-23 @ 20:21:49
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0