Personlig stylist och Modell assistent!






Hej alla där ute!
Nu är det så att eftersom det börjar bli sommar och mycket jobb rullar in,så skulle jag behöva en Personlig stylist och Modell assistent.
Några utav uppgifterna är;

Följa med på shopping runt om i landet och plocka ut de perfekt detaljerna inför en photo session!
Att platta/locka hår på modeller.
Hjälpa till med outfits som med nålning utav kläder och liknande!
Kunna hålla koll på bokningar och liknande!

Du som söker bör ha något slags intresse utav Mode och make up i allmänhet.
Eftersom du kommer vara min högra hand är det otroligt viktigt att jag hittar den perfekta personen, som är lojal och är beredd på att det blir mycket helger och att det är väldigt kämpigt i början!

Du bör ha ett öga för samhörighet  och färgskalor med kläder, samt lätt att kunna mäta ut storlekar!

Jag Ser gärna att du bor nära örebro området så du är lätt tillgänglig och kan Rycka ut om det så behövs!

Alla ansökningar tas emot på [email protected] (obs. Mail ej msn adress) med En Profil bild samt varför just du bör bli min assistent!
och mobil nummer så jag kan boka in ett möte med er!
Mvh Sara!


Postat av: Olivia

DU ÄR VACKER

2010-02-18 @ 15:23:42
Postat av: Jakrabat94@BDB

Får man ligga med sin arbetsgivare? (a) ;)

2010-02-27 @ 16:26:53
Postat av: emma nathhorst

du är jätte sööööt och snygg jag unska att jag var du.en fråga:är du toppmodel för det ser ut som det

2010-03-04 @ 15:40:34
URL: http://swedenemma.blogg.se/
Postat av: Dexter

Modell eller? :O

2010-03-05 @ 09:00:00
URL: http://dextaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0