Glad sara/ CRAZY WORLD!

En glad Sara nyss hem kommen från kirurgen!
Ett lyckat möte de skall höra av sig om två veckor igen:D
men var skapligt pinsamt när en helt okänd sjuksköterska kommer in säger hej! tar kort på brösten sen säger hon hejdå!
typ tack och hej!
Men men man måste ju.

Sitter hemma nu för tillfället skall göra mig i ordning nu tänkte jag,han inte fixa iordning mig innan jag åkte till kirurgen.
Äter lite frukost nu, och funderar en hel del över min 20 års fest..
Inte länge kvar nu.. och alla man skall bjuda? och vilka kan bete sig?



Asså den senaste månaden har vart helt jävla sjuk!
Folk känner igen mig på stan, de letar reda på mitt nummer och adress och börjar sms,a och tror jag allvarligt skall svara? de Lägger ut profiler på E-kontakt med bilder på mig och utgersig för att vara jag.
jag har hittat 4 stycken som använder mina bilder på msn och utger sig för att vara jag..
det blir mycket! lite för mycket!
Och det känns inte rättvist för fem öre mot min älskade pojkvän som får stå ut med allt detta!


Postat av: Freja

ska du operera brösten? Ska du till nån kirurg i örebro eller?

2010-02-18 @ 18:09:15
URL: http://ferdia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0