Frågestunden!





Michaela frågar ; Vad vill du göra i framtiden?

Svar; jag vill öppna en egen skönhets salong utöver det vanliga,man skall inte bli rånad bara för att få bli fin.

 

Erika frågar; Är du en serriös modell? (altså har du kontrakt med någon eller så? och si så fall hur länge har du hållt på med det?)

Svar; Jag är absolut så serriös jag bara orkar med modellandet, och jag har valt att inte binda upp mig via en argentur,eftersom jag vill kunna göra alla olika jobb som dyker upp ,så slipper det bli problem med kontraktsbrott och annat sådant:. Så vi skriver kontrakt vid varje sessions tillfälle!. Doc hur länge jag hållt på med detta kan jag inte sätta fingret på men runt 2 år iallafall.

Johanna har många frågor här!

När blev du av med oskulden? Svar; för privat!

Gjorde det ont? Svar; för privat!

Vilken bh storlek har du? svar; 65 e.

Tjänar du något på din blogg? svar, en del faktiskt.

Hur många besökare har du?Svar; beror på hur man räknar men har så jag klarar mig, alltid roligt med fler besökare så klart.

Hur mycket väger du? Svar; jag väger 46.

Nåt bra skönhets tips? beror på vad du vill ha för något? finns väldigt många..

Emma skriver;

Vilken hårfärg är finast? Blondt, brun, rött eller svart?

Svar; det är såååå svårt att säga beror helt och hållet på vad som passar på personen, men jag gillar faktiskt mäst, mörkblondt med ljusa slingor i.

Här har vi en fråga från Sara som frågar såhär;

Hur många gånger har du knullat om du nu har det?

Om det nu fick vara hur konstiga frågor som helst.

Svar; Det har jag absolut ingen räkning på och jag har definitift gjort det. så ja!

Emma frågar; vilket är det bästa klädesplagget du äger/ägt?

Svar; oj haha! det var en svår fråga det faktiskt, men mina absoluta favoriter just nu är lack leggings och något långt linne.

Annars på sommaren så älskar jag att ha kjol med höga strumpor, lite skool girl över det hela.!

 

Pirre stälde en lite halvklurig fråga, Vad är det för mode för en kille i 15 års ålder 2010?

Svar; för män i överhuvud taget så är ju den slappa kontorsstilen på insrpång, men det är ju doc för äldre män!

därimot så kan ett par ljusa jeans med mycket slitning på, med ett linne och en sjyst hatt vara grymt nu till 15 åringar:) Med ett brett armband till och ett par svarta sneakers.

Lina frågar; vad gillar du bäst veromoda eller gina tricot?

Svar; GINA TRICOT självklart, tycker inte alls om vero moda´s storlekar, kvalitet eller design alls.

Klara skriver; Hej, jag är otroligt smal och (alltid velat se ut... som typ dig) Är snart 15 år och har alltså inte växt klart än, men min fråga är, hur kan jag klä mig så jag inte ser ut som någon med annorexi?

Fin blogg

tack!

Svar; Klara jag kan trösta dig med att vid ca 16 års ålder så växte jag till mig och blev skapt så här, men åter till frågan du kan börja med att klä dig i lite större mysiga tröjjor kanske linnen som sitter åt lite vid brösten och sen sitter thight vid rumpan igen, då blir det ett mellanrum vid magen. Dessa typ av tröjjor har det funnits massor med på bla gina och h&m har jag sett.personligen tycker jag de är super snygga! Unvik plagg som markerar midjan eller sitter åt precis under bröstet:)

Lina skriver;

hej! jag har väldigt självVÅGIGT hår och är rätt så slö av mig. jag har en väldigt dålig platttång och jag vet inte hur man lockar håret. jag orkar inte heller göra små flätor VARJE kväll för att få lockigt, inte vågigt, utan lockigt hår. jag trivs inte i mitt vågiga hår för jag ser så "fet" ut i det. och jag kan heller inte köpa en ny platttång för jag fick min för inte så länge sen.. så jag undrar hur du tycker att jag ska göra? vad ska jag ha för frisyr? ska jag klippa mig? hur ska jag klippa mig isånnafall? är väldigt tacksam för svar!

och en till fråga,
vem är din drömkille?
min är charlie gustafsson som spelar robby t i livet enligt rosa och oskar i "i taket lyser stjärnorna", han är så söööööt (a) <3

ha en fin kväll, puss :)

 

Svar; Detta är ett ganska vanligt problem,att man doc är för slö tyvärr:) en frisyr fixar sig inte själv. men det du kan göra är ju att efter du duchat ta mousse i hela håret sedan dela upp håret i 6 delar, Sedan tar du och antingen tvinnar håret och fortsätter tills det börjar böjja sig upp på huvet och fäster dem som en bulle/knut. och låter det sitta tills morgonen där på.En annan sak du kan göra är att dela upp håret i 6 delar sen bara ta tag i håret och burra ihop med med en toffs tills det torkar.

Sen när du släpper ut håret så ta spray och fixa benan och tupera lite i hårbotten och sen borsta till det:)

Annars om du funderar på att klippa dig (svårt att avgöra om man inte sett dig) så kan du ju alltid tunna ur håret så det inte blir så Fluffigt då du blir bred i ansiktet. sen använda ett serum och ett jättebra tipps fast du har dålig plattång ta den sätt i främre håret och dra den i genom håret i en båge så du drar åt sidorna åt bägge hållen så åker innåt där fram vilket gör ditt ansikte smalare:)

Hum min dröm kille? Jag tror faktiskt jag redan hittat min:) hehe

 

Jennifer frågar; var får du in insperation i från?

Svar, Ja nu ska ni få höra på knäppa saker här.

det räcker med att jag sitter på bussen och kanse ser en skylt förbi med tre olika färger så vipps så får jag insperation.. Mycket ute i naturen och sådant.. Sen så kalrt topmodell på tv det får man väldigt mycket ifrån:)


Postat av: Linnea

åh tack för svaren :)

2010-02-12 @ 16:45:42
URL: http://eendastlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0