Blir så trött!

Ibland blir jag bara så trött på folk asså!, de säger ba fixa detta gör si gör så. JAg kan inte släppa allt bara för att folk får för sig helt plötsligt att NU kan jag göra det här!
Jaha!? jag har fortfarande mitt liv och mina saker att sköta kan inte släppa precis allt!
Och saken blir inte bättre för man har feber häller!
Jag behöver Inte boka in möten 300 grr för att anpassa mig efter dem jämt! vill man något så får de bevisa det för MIG! det är inte jag som ska jaga DIG!


Postat av: Johanna

Hej Hej

tänkte bara höra om du fotar folk osv eller hur det går till? :P

2010-02-18 @ 15:34:06
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sant!

2010-02-18 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0