AVSLAPPNANDE!

Äntligen kom min plutt hem  skapligt tidigt idag, så nu lagar vi mat dunkar hardstyle och dricker kaffe! så sjukt avslappnande det är att lyssna på sin favorit musik och umgås med den bästa människan man vet.

Är lite irriterad på E-kontakt då någon gjort en ogiltig profil med mig som profil bild. då jag tydligen heter snyggnathalie och har ett barn.. helt sjukt men aja de ville ha mer konkreta bevis så nu jävlar ska de få bevis tänker skicka precis alla bilder jag har på mig själv kläder jag har på mig på bilden, mina gardiner som syns på bilden,De ska fan inte kränka mig mer än vad jag redan känner mig jävla idioter.

Detta tolereras inte alls från min sida och det är ju som sagt inte första gången det händer!
blir arg för att min pojkvän blir ledsen och sjukt irriterad lika så jag! sen kan detta lixom förstöra mitt rykte totalt!
men polisen var ju villig att gå fullt ut med detta ärende snälla som de är!


Postat av: Nina

förstår hur du känner... folk har snott mina bilder så himla många gånger också..as irriterande :/

2010-02-18 @ 20:51:57
URL: http://niinie.blogspot.com
Postat av: sandra #453

Eftersom du är stylist så ska jag passa på att fråga hur man sminkar sig snyggast när man använder glasögon.

Om det är något speciellt ställe man ska framhäva eller så.

Skulle bli jätte glad för tips.

Tack på förhand.



Www.sandrwt.blogg.se

2010-02-19 @ 16:47:53
URL: http://sandrwt.blogg.se/
Postat av: Melina

Tack så jättemycket!

Ja, hon hade jättefint hår,

vill verkligen klippa så.

Men får se om jag vågar!



Fin blogg btw :)

2010-02-20 @ 21:15:24
URL: http://ssolklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0