seriös...

Försöka vara seriös..... DET går inte haha jag älskar att driva med folk, närsom hälst.. och tar det mästa med en klackspark.JAg är den som oftast driver eller skämtar om sånna saker ingen annan skulle våga skämta om, men jag menar visst saker kan vara hämska men ett gott skratt förlänger livet brukar man säga!? OCh det stämmer... till 100%..

 

Idag har jag vart och jobbat, slutade 16 men ursh vad slut jag känner mig i kroppen.Kommer jobba ända tills torsdag,sen får jag kanske vara ledig hihi eller jag är ju aldrig ledig igentligen.. när jag 'är ledig så har jag ju bloggarna att ta hand om och sessioner.. :) Och eftersom jag e så JÄVLA BRA:D utan att skyta så har jag lyckats deala till mig 500 per session oavsett om det är för att bara bygga upp P... sen får jag ju självklart mer pengar för de vanliga reklamjobben:) MEE LIKE! kanske det bästa jag gjort på länge hehe:)

Hoppas ni har en bra fredag alla där ute, själv ska jag sova snart för jag ska ju upp och jobba kl 9 i morgon!

Massa kramar!

 

 

 

 


Postat av: feliciaai ♥

jäklar, vad snygg du är tjejen!

2010-12-12 @ 12:58:16
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0