om ni fick bestämma

Om mina läsare fick bestämma så är jag:
Så är jag
En dålig flickvän
En slampa, en hora, en slyna
bortskämd, elak, självisk
Titta er själva i spegeln och döm inte någon du inte känner!
Jag är en dålig flickvän för att jag modellar och gör precis det jag vill med mitt liv.
Jag är en slampa, en hora och en slyna, för att jag inte vill visa mig i cam för er.
Jag är bortskämd, elak och självisk för att jag, lever mitt liv som jag vill, och går dit jag vill, vilket gör att jag kan köpa vad jag vill
Om mina läsare fick bestämma så är jag:
Så är jag
En dålig flickvän
En slampa, en hora, en slyna
bortskämd, elak, självisk
Titta er själva i spegeln och döm inte någon du inte känner!
Jag är en dålig flickvän för att jag modellar och gör precis det jag vill med mitt liv.
Jag är en slampa, en hora och en slyna, för att jag inte vill visa mig i cam för er.
Jag är bortskämd, elak och självisk för att jag, lever mitt liv som jag vill, och går dit jag vill, vilket gör att jag kan köpa vad jag vill

Postat av: Sässy

men gud säger folk sådär till dig ? :O dom är bara avundsjuka på dig snuttan ;>

2010-12-16 @ 19:37:54
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: CarolinePralin

Jag är också en av dina läsare, men jag tycker du är så galet snygg, verkar astrevlig och har skön humor!

Dra inte med oss över samma kant ;)

Fortsätt som du gör och strunta i alla kommentarer som inte har någon sanning i sig!

Kom ihåg att du är fantastisk, men det vet jag att du tycker redan :)

2010-12-17 @ 07:43:11
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
Postat av: lovisa

HEj! är allt bra?:)

jag är medlem på en sminksida där man samlar poäng genom att ex värva andra. då man fått tillräckligt får man ett presentkort hemskickat HELT GRATIS!

jag är nu jättenära på att få hem mitt presentkort så det skulle vara guld om du ville bli medlem där via denna länk då det ger mig ytterligare poäng;

http://www.gratismakeup.se/?r=246371

2010-12-17 @ 12:32:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Namn

Haha trodde det va en häxa när jag såg dej först



2010-12-18 @ 14:41:18
Postat av: Namn

Sara du ser ut som ett arsle med två öron i ansiktet....



2010-12-18 @ 18:15:58
Postat av: Namn

OMG ful har precis fått en ny innebörd





2010-12-18 @ 20:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0