Kalla mig bortskämd, men ni har ingen aning!

Jag får ofta höra att jag är bortskämd, men jag Ha ALLTID vart mer bortskämd än jag själv förstått.
Iallfall med prylar, kläder,hästar och pengar...
Även nu blir jag bortskämd fast nu av min pojkvän som gör allt för att jag ska ha det så bra som möjligt..
Men Ni har ingen aning om vad jag har fått gått igenom i mitt liv, jag är bara 20 år och redan fått gått igenom mer än de flesta gör genom hela sitt liv..
Men det är detta som gjort mig så stark..
Och jag har otroligt lätt för att läsa människor, det räcker med ca 20 minuter så kan jag direkt förstå vad de e för typ av människa..Vilket är otroligt hämskt ibland, men bra på ett sätt då jag sliper omringas av dessa människor..
Det finns så många djupa sår inom mig som förhoppningsvis kommer att läka,men det kan bara tiden utvisa.
och det är inte alls många som vet vad jag fått gått igenom endast mina närmaste som jag kan lita på men det är INTE många!
Det var inte länge sedan jag sprang rakt in i väggen totalt och bara grät varjedag, och  ja jag går i väg och pratar med en jätte bra psykolog.. det har hjälp mig mycket, men efter att få höra början av mitt förflutna så rann det tårar och hon bara säger, att jag är så stolt över dig du är så otroligt stark och så ung och du har inte ens hammnat i något missbruk. Sen fick jag frågan orkar du verkligen leva?
Och jag svarar njaa.. men tänker efter och svarar ja det är jag tvungen att göra.. jag ska visa att jag kan så mycket bättre!


Postat av: Evah

Känner igen mig i det du skriver!

Alla säger att jag är så bortskämd. Men har också genomgått mycket i mitt liv. Folk är för snabba att döma tyvärr :/

2010-12-08 @ 19:48:58
URL: http://evaaaah.blogg.se/
Postat av: hmmm

Sara du är ganska bortskämd!!

2010-12-09 @ 16:33:14
Postat av: caffo

You go girl!

2010-12-10 @ 12:48:56
URL: http://caffoholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0