Tidig lördagsmorgon.

Hej alla rara, hoppas ni är på betydligt bättre morgon humör än mig!
JAg vaknade nämnligen halv 8 av min KÄRA men just nu inte så kära pojkväns mobil som skträmmer skiten ur mig var 5e minut, och det är jävligt störande för man hinner precis somna om tills den börjar ringa igen..
Tillslut gick han ner och badade men då hör jag den där mobiljäveln ända upp och han reagerar inte förens jag går der sparkar på dörren och ber han gå upp!

Sen var det för sent för att somna om.. då jag lyckats reta upp mig och är svin sur just nu..
Åh inte nog med det så är den där jäla darin på tv snälla gå och DÖÖÖÖÖ!!!!!!!

Så mina kära läsare nu får ni se den lätt irriterade saras sida^^

Nä nu ska jag försöka få kontakt med min datanörd till kille innan han drar till jobbet..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0