Konstig dröm!

Eftersom jag sov själv för första gången på länge, i natt har jag sovit otroligt dåligt.
Och drömde så sjuka saker!?


Tydligen så fick jag jobb på en Industi i Karlskoga där vi bakade hamburger bröd cch annat...
Det var mycket klätterjobb så man jobbade på strånga utrymmen 10 m upp i luften med bara galler som golv:S
Det vi gjorde var att äta mackor för det mesta och hälla på deg i maskinerna,Man började lukta jätteäckligt när man jobbade där så man fick duscha 1 gång i timmen...
Plötsligt så träffade jag martin stenmark på jobbet och vi blev typ bästisar och åkte alltid samma buss hem från jobbet..Sedan fick han och jag åka upp i rymden med NASA för ett hemligt project.
Otroligt vad alla var ledsna när vi skulle säga hej då, de trodde vi skulle dö spec mamma..
Så vaknade och hadde tårar på kinderna..
Helt sjukt haha!

Brukar ni drömma lika knäppa drömmar?:D

Kisses/ MISSBILL



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0