en vanlig morgon..



Självklart är det kul att så många skriver, men att erbjuda jobb kan ni lägga ner för ä'r det inte på en seriös anpassad sida för det, så svarar jag inte..
åh tack för komplimangerna men jag har kille och ni skulle aldrig kunna få mig endå, för att jag ska fasna för en kille måste det vara någon speciell..Så snälla försök att respektera att jag aldrig kommer ersätta han mot någon!

alltså seriöst du borde fan skicka in din profilbild till tv3...så tror jag att dem skulle vilja spela in en svensk version av my new bff med dig!

 
aha der ser man :D skulle du vilja jobba för mig som modell elr? :D kram

Är de detta du ska visa dina barn i framtiden vad du har gjort under din tid här på jorden?
 
 
hej får man skriva va :)

Din kille har tur som har dig :)

hmm, detta va svårt, hur ska man locka till sig en sån vacker tjej, har d någo tips på hur ja skulle kunna hantera dig på ett trevligt o kärleksfullt sätt..?

I can read in the stars,That you were made for meThe one in my life Forever you and me
I will do anything To see us both happy
All I'm asking from you To put your trust me.

Hej.. jag e inte ute efter att ragga.. men en fråga.. skulle du vilja jobba med ett amerikanskt bolag?

Du var riktigt vacker, shit. Tänk och få ha ditt utseénde för en dag, - det hade varit toppen hehe!
gumman ja vet inte vad ja ska säga så att du fångar min uppmärksamhet..

Ge mig en kväll bara med bara dig !!

Fisk är mjuk, känslig och förstående som person. Du har mycket lätt att känna medkänsla för andra människor och känner aldrig någon avundsjuka. Ditt varma hjärta gör dig till en mycket omtyckt person.

Fisk är romantisk och drömmande i sitt sinne. Din intuition är stark och du är lyhörd för stämningar i din omgivning som andra kanske missar. Fantasi och humor har du gott om.

vackrare än snövit.

Gillar du lite mer dominanta killar med utseende till fördel då sara ?

Är du intresserad av ragg? Kan jag få din msn?

Så du vill inte ge mig chansen o lära känna mig ? o bara låta chansen passera förbi? tänk om jag ger dig nåt du alltid har önskat? tänk om jag får dig att inse att jag e den rätte?

vill du fotograferas brevid min bil ? :D

Hej hjärtat. hur står det till i stugan? vill bara berätta att du är den vackraste jag någonsin sett!

hejsan!!snygg kropp du har...vi kan ta en moddel bild tillsammans:)???

du saknar de bästa, å de e mig:) å me mej har du allt de kan ja lova dig.. du e den falande ängeln från himmlen som ja väntat på i 21år äntligen kom du:P

Vad e chansen att de blir du o jag?

 ;p
Hej Snygging Där .
Jag Fick syn på dig Snygging Där så ja kunde inte motstå att inte titta in hos vackra dig Snygging där .
Ja Hoppades på att ja fick göra det för dig Snygging Där .
Du är så enormt Grymt Vacker Sexig Söt Snygg Läcker Du Snygging där Tycker Ja Grrrr
Vad Gör en sådan enormt vacker snygging som Du i denna Blöta Höst eller sommar dag som är i denna dag da . Undar Nyficket .
100000000000000000000000000000000
Kramar


Postat av: Anonym

ahhaha seriöst ditt ego är för stort, för så snygg är du inte sp inte på dina modell bilder, kanske är du snyggare i verkligeheten

2010-08-25 @ 21:00:04
Postat av: Carro

Go sara! Skit i vad dem där knäppgökarna skriver! Du ser bra ut och folk är bara avundsjuka..Fortsätt med det du gör gumman och var lycklig för du har kommit långt..Kanske kan ses någon dag nästa gång jag är i örebro? kram

2010-08-26 @ 16:36:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Tezzan

hhhaaa ja dööööör, seriöst gumman, Hur eller med vad tänker folk egentligen? shit alltså..haha



puss på snyggast


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0