Det perfekta!

JUst nu sitter jag och äter en Perfekt frukost med perfekt rostat bröd,med en perfekt kaffe latte och njuter i min perfekta soffa...
Med min perfekta mugg



Nu känns allt perfekt igen..Mår inte ett dugg illa längre kan äta normalt och jag har en pojkvän som jag kommit närmare än någonsin och han får mig att må otroligt bra.
Jag har så oroligt goa vänner synd bara att många bor så långt bort bara..
Idag får hästen nya skor så man kan börja arbeta henne ordentligt..
och planerna med hundköp är klara nu ska vi bara hitta en lämplig hund som vill bo med oss.
Då den även kommer få ett aldeles eget rum när den flyttar in.

Omdet blir en stor eller liten har vi inte riktigt bestämt men vi kommer ta den som känns rätt för oss!


Budskapet på bilden älskar jag!


Postat av: Steffi

Åh, så jävla bra bild!

2010-08-27 @ 14:55:45
URL: http://steppix.blogg.se/
Postat av: Nena Schönberg

ja jag håller med, och sen är dom hundarna väldigt söta me

2010-08-27 @ 19:03:41
URL: http://www.mondoblog.se/nena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0