Meningen med livet!

Jag tror att meningen med livet är att följa sina drömmar!
Alla har drömmar,olika drömmar vissa drömmar kan köpas och andra måste man kämpa och uppnå själv!
Jag tror inte man kommer till bara för att gå runt jobba 9-5 varje dag och åka på semester vart annat år!....
Jag tror att man får ta lite omvägar för att kun na uppnå sina drömmar fullt ut! för att kunna hitta lösningar och utvecklas ännu mer som människa.
Man måste våga drömma och känna att detta vill jag! sen finna lösning i det genom handlingar.
Att ta tag i det i stället för att tro att saker kommer utav sig själv.
vissa har det lättare än andra då drömmen kanske bara är på andra sidan gatan. och för andra kanske drömmen är på andra sidan jorden!
MEn då måste man finna lösningar för att komma dit!
Allt går om man vill och vågar, låt ingen säga att du inte kan!
För vill du verkligen något i från hjärtat så kan du!


Det är verkligen inte lätt att inte följa strömmen i samhället men det går om man bara ger sig fan på det!
jag gör det just nu,för jag vill inte jobba på ica,konsum eller som personlig assistent det funkar inte för mig!
det är inte mitt mål...
Men våga tro och kämpa så är ni snart där!


Postat av: Anonym

fast anledningen till att du inte vill jobba som nått av det kan ju vara att du är så jävla blåst så du skulle inte klara av det?!

2010-04-24 @ 00:36:25
Postat av: caroline

bra sagt! det är fasen sant! för att uppnå sina drömmar MÅSTE man vara lite crazy, ta lite risker. men det är nog fan värt det!

kram

2010-04-24 @ 10:19:24
URL: http://caowz.blogg.se/
Postat av: Ranto

Kan inte annat än att hålla med ! Riktigt bra skrivet, jag är ju en perfektionist och den där texten skulle jag själv vara mycket nöjd med . :)

Keep it real, keep it strong keep it Sara !

/ MVh

2010-04-26 @ 00:40:17
Postat av: ponaas

vilket ica jobbar du i? :P

2010-04-29 @ 15:52:54
Postat av: sebbe;)

Gud va fin blogg;)

2010-05-01 @ 23:25:00
Postat av: simon

GUD !! du är sååå snygg/seexig jag tror jag dööör är du singel?? annars ska vi sees? jag har ... ......

2010-05-02 @ 17:41:38
Postat av: ladymuffin :)

söt du var.

och mycket fin blogg :)

2010-05-25 @ 20:30:07
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0