Luurade!! / GIRLPOWER!

Självklart har jag ju INTE gjort någon läppförstorning!!!
Så mina läppar är lika kyssvänliga som förut!


Jag skulle inte vilja göra det häller då jag är så nöjd med mig själv som jag är!!!!
Och det borde ni där ute åxå vara,För alla är vi olika!'
Men alla är vi vackra,underbara,snygga,rara,gosiga,fina små varelser:D
glöm inte att det finns bara en av dig och du är unik!

Så Efter att fått höra sjukt mycket klagomål från tjejer och hur de trycker ned varandra eller sig själva så tänker jag inte vara den som lyssnar på sådan skit rent ut sagt!
För hur olika vi än är så finns det alltid bra saker med människor
alla har något fint i sig!

Kissie jag vinner över dig överlägset genom att vara mig själv,och inte redigera mina privata bilder för när vi sågs på stan så är du ju helt ärligt en aning kurvigare än på bilderna och jag förstår att du kolla snett jag har allt du inte har!! Naturligt söt,slank och fina kurvor! något du skulle dö för
VÅGA VARA DIG SJÄLV!
ATT Det ska vara så svårt!

Jag böörjar så här! GIRLPOWER!
Jag gillar mina läppar,mitt leende, mina bröst, min rumpa mitt sinne för dålig humor,Mina ögon, mitt omtänksamma jag!

Nu tycker jag att ni ska komentera det bästa med dig!
Med tillräckligt många kommentarer kanske jag gör en bok utav det! det får vara anonymt!

SÅ KOMMENTERA BRA SAKER OM DIG SJÄLV!


Postat av: Ms Mix

Ja, det bästa med att du behöll dina läppar är nog att vi ska försöka få bort modet som kissie tror att hon skapar. Eller, vad säger du?

2010-04-22 @ 11:42:34
URL: http://www.msmix.se
Postat av: hannah

jag har väldigt stor empati för andra människor och har jättefina stora gröna ögon, som jag är grymt nöjd med när det gäller mig själv. (:

2010-04-22 @ 12:32:11
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Mitt hår! Får mycket positiv respons över de trotts att jag mest känner att de är en rishög!

2010-04-22 @ 12:49:27
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!





BESÖK MIN BLOPPIS!!



http://blogg.veckorevyn.com/bloppis/



=)



2010-04-22 @ 12:59:44
URL: http://skeppargatan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Har du några planer inför helgen? :)

2010-04-22 @ 13:39:31
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: i am my self

det som är bra på mig ehh rumpa ansikte mitt hår mina ben är lite mullig men det tycker jag och en del andra oxå om har jag märkt:DD:D<3

2010-04-22 @ 14:12:12
Postat av: anonym

Jag är väldigt nöjd med mitt leende :) utan det skulle jag inte känna mig lycklig haha .

ps bra blogg

2010-04-22 @ 14:21:29
Postat av: Ranto

Hela mig, jag är bäst ! =) Men att jag har sån respekt för kvinnor äger, och att jag har en sån god tjejkompis som dig , SAra! :) Keep that good spirit up ! Köööör bara brudar, vad fan skulle vi killar vara utan er?! Och att vara sig själv är att vara tuff, att följa gruppen eller att trycka ner sig själv det är mainstream! / Bror Ranto

2010-04-22 @ 14:28:37
Postat av: M

jag e ganska nöjd med min kropp. inte mycket mer.. :)

2010-04-22 @ 14:30:41
Postat av: Anonym

Jag är jätte nöjd med mina ögon och mitt vackra leende:D:D

2010-04-22 @ 14:59:19
Postat av: Anonym

Jag älskar min stjärt, min ögonfärg, mina konturer i ansiktet och min näsa .)

2010-04-22 @ 15:00:36
Postat av: Gabriella

Jag är nöjd med att jag vågar vara mig själv, behöver inget smink för att vara vacker, jag har ju fötts med mitt ansikte, varför täcka över det ?



:)

2010-04-22 @ 15:03:59
Postat av: Anonym

Erhm!

Du snackar om att du är naturlig. Inlägget innan skriver du om att du sprutat in saker i läpparna.. Vadå dubbelmoral?

2010-04-22 @ 15:07:45
Postat av: Anonym

jag är nöjd med min stil, mitt rosa hår som jag ofta får komplimager för, min talang för att tecka, min mage som är någorlunda platt, mina fötter som är små och gör att jag kan ha fina små skor, min dåliga humor, att jag ofta får folk på bra humlr genom att skratta, att jag alltid vill få folk att må bra när dom mår skit, att jag kan se det fina i alla människor. och det finns säkert fler saker :)



jag tycker åxå man ska se det fina hos sig själv.inte bara uppmärksamma det som är dåligt :} och om man själv tycker man är fin så syns det och då tycker andra åxå det ^^

2010-04-22 @ 15:13:12
Postat av: Helena L

Måste säga att jag håller helt och hållet med dej!

Var är denna konstiga syn på tjejer påväg,tror ärligt killar/män gillar naturlighet bäst.

Du tar upp intressanta ämnen.

Ner med pissis blogg upp med din.

Tummen upp för dina kloka ord!

2010-04-22 @ 15:22:45
Postat av: elin

hej vad gör du :)?

2010-04-22 @ 15:23:59
URL: http://ashopaholicslife.blogg.se/
Postat av: hmm

Fy faaan vad ont det gör, och svullnaden har ju inte direkt lagt sig.. kommer inte kunna visa mig ute på skit länge ju:(

Det är nästan så man ångrar sig och det hämskaste är att om 4 månader är det dags igen:O



SÅ jag kommer få fylla i 3 grr om året, och det kommer kosta 12000 åt gången

är ju 36 000 om året på läpparna!



MEn som man brukar säga vill man vara fin får man lida pin!



aj:(

2010-04-22 @ 15:31:56
Postat av: Ewe

Det jag är mejst stolt över när det gäller mitt utseende är: MIN RUMPA:D alltid älskat min rumpa! Och när det gäller min personlighet, att jag tänker längre än vad vissa andra gör. Blir 19 den 24 april och tänker redan på framtiden när det gäller familj och sådant.

2010-04-22 @ 15:40:59
URL: http://nalen.blogg.se/
Postat av: malin

jag älskar hela mitt ansikte! men kroppen är jag inte lika nöjd med, men whattahell, I'M B-E-A-UTIFUL! ;)

2010-04-22 @ 16:01:00
URL: http://mestmalin.blogg.se/
Postat av: Parterapi

Se inte detta som en reklamkommentar, se det som en chans att börja läsa en ny blogg som inte räds att ta upp något.



Kom igen, våga fråga!

2010-04-22 @ 17:03:31
URL: http://parterapi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar småsaker , som , minna tänder,minna naglar mitt hår , minna ögon och mina ben , & det är oxå det jag oftast får komplimanger för , sen gillar jag inte min mage. (:

2010-04-22 @ 17:03:45
Postat av: Sara

Jag är nog mest nöjjd me miina ögon! :) Mörk-blåa :) En färg som iaf jag gillar :) Och även att jag har smal överläpp så är jag rätt nöjd med munnen ändå! :)

P.S. Coolt med modiiga kvinnor som du. Du vågar säga vad du tycker och har bra självförtroende! Impad. :)

2010-04-22 @ 17:08:21
Postat av: Anonym

Jag är nästan alltid glad och sprallig. En aning blyg men ändå väldigt pratglad, folk kommer till mig när de har problem och jag lyssnar gärna. Väldigt söt och go. Jag ska nog vara mer nöjd över mig själv än vad jag är <3

2010-04-22 @ 17:16:41
URL: http://baramariina.blogg.se/
Postat av: jw

ja ngt positivt med mig är väl att jag är naturligt stark (alltså utseende mässigt oxå) (tränar nu men en då)

2010-04-22 @ 17:52:27
Postat av: =)

Jag är stolt över mig själv för att klara av att jobba med ett väldigt mansdominerat yrke (byggnadsarbetee) utan allt låta killarna trycka ner mig, att inte ta ngn skit !

2010-04-22 @ 18:11:24
Postat av: Anonym

Jag vinner i längden eftersom jag är den jag är! Jag har aldrig fallit för grupptryck för att jag ändå vet att jag alltid kommer att vara den jag är! Jag har perfekt kropp och ett ganska grovskuret ansikte men är ändå väldigt vacker. Jag är stark och har mycket muskler som jag tycker är snyggt. Min rumpa är fin och rund o tar mycket plats när jag sover precis som det ska vara! Orkar klaga på hur dålig man är när man är så BÄST som vi alla är!!! Ingen är dålig alla är bra utseende handlar om självförtroende!:D

2010-04-22 @ 18:21:07
Postat av: Ellen

Jag gillar min rumpa och i princip hela min kroppsform, inte till 100% ksk men den duger :)

Sen gillar jag även mina ögon och läppar och mitt hår som inte blir slitet hur mkt jag än färgar och plattar det :D

2010-04-22 @ 18:30:45
Postat av: Molly

Min mage är såå fin! Den är platt och läcker.... Mina ben är också rätt bra att ha.... :D

2010-04-22 @ 19:20:56
URL: http://closemeup.blogg.se/
Postat av: Amelia

Jag är nöjd med mig själv. Jag gillar min vikt och min längd. Jag är stolt över att få ha min kropp. Hör för många som klagar på sig själva, snälla tjejer alla ni är vackra.

2010-04-22 @ 19:29:55
Postat av: Tess

Jag är helt enkelt störst,bäst å vackrast! :) Jag är väldigt nöjd med mitt leende, mina former som jag har, min rumpa. Mitt hår. Mina naglar är superfina å folk tror ofta att jag har förlängt dom men ikke :D Gillar att mitt skratt smittar av sig å gör så att andra skrattar med. Jaa, helt enkelt bäst!



Bra att du gjorde du här, boosta sig själv är det inte varje dag man gör :) Thank you for that!

2010-04-22 @ 19:34:01
Postat av: Anonym

jag är nästan jämt glad, jag skrattar hela tiden, jag har ett väldigt smittsamt leende och får därför andra att le.

jag gillar också mina ögon, dom är mörkgråblåa typ, jag tycker om dom, och med LIIITE LITTEE mascara på tar jag fram formen på mina ögon också.

jag ser pillimarisk ut med mina smilegropar och gnistrandet i mina ögon, sen kan jag faktiskt sjunga jävligt bra, isf i mina egna öron :$$$$

jag är ganska smal och är jävligt nöjd med den JAG är..

jag vill inte vara ngn jävla dessie wb, för jag är mej själv, och det är jag stolt över <3

2010-04-22 @ 19:49:31
Postat av: anonym

jag är nog mest nöjd med mina ögon och ögonfransar :P

2010-04-22 @ 20:14:22
Postat av: Anonym

jag är nöjd med mig.

bryr mig inte om vad andra tycker.

jag är fins om jag är

2010-04-22 @ 20:48:52
Postat av: Mrs,perfekt

Är nöjd med hela mig, går inte att bli mer perfekt:) fast jag andvänder ju löshår , det blir ett minus brudar!(L) , men jag är stolt över hur jag ser ut , kanske är en wb dessie som en annan där uppe sa,men innerst inne är jag ALLTID mig själv speciellt när det gäller min humor och personlighet:D, pusspuss

2010-04-22 @ 20:52:54
Postat av: Anonym

Ja shit vilken girlpower det är att definiera sig själv genom sitt utseende. Det bidrar ju definitivt till att styrka kvinnors självbild, att objektifiera sig själva.

2010-04-22 @ 21:23:18
Postat av: A

Bra att DU gör det här !

söte don leat/söt du är !



Jag har fint hår, fin ögonfärg, fina ögonbryn,

jag är duktig på att plocka ögonbryn så att de blir snyggt, jag är bra på att fota, ställer upp för mina kompisar, är bra på att peppa folk,bra på att rita och måla, är bra på att förstå och lyssna, är bra på att prata inför folk, är bra på att sjunga, jag är den mest positiva människan jag vet, ler nästan alltid, uppskattar allt det fina i livet, även fast jag blivit sårad många gånger så håller jag inte tillbaka min kärlek, är STOLT same, stolt över mitt ursprung, min identitet, är rätt smart, bra på att lära mig språk, bra på att anpassa mig,

GO ME säger jag bara !



och till alla tjejer - ni duger och är fina och vackra precis som ni är ! GIRLPOWER !

2010-04-22 @ 21:57:28
Postat av: FlizanLizan

sv: händer i morron då? :)

2010-04-22 @ 22:28:02
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Sara

jag älskar mig själv! har under hela min barndom klassata som dålig, ful osv. Men jag har alltid struntat i vad "alla andra" tycker! för vilka är alla andra?

och varför ska "alla andra" få rätten till att sänka mitt självförtroende!? Jag har mina komplex, men är endå as nöjd med mig själv eftersom "ingen annan är som jag"! är nöjd med mina läppar, ögon, mitt hår, mina bröst/rumpa, mage, piercingar och lår! I´m perfect och skiter i om någon annan inte tycker det!

Jar bra på att sjunga och finnas till för min familj och mina vänner, och jag älskar mina katter som jag skulle kunna göra allt för! Jag ställer alltid upp och jag är en människa som alla kan komma och prata med och få råd av! jag älskar att hjälpa andra och få dem att tänka positivare! I love myself!

2010-04-22 @ 22:33:55
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: noiiize@bdb

hatar såna som sitter o klagar på andra, man ser ju ut som man gör licksom och ah...

jag är kille, jag vet, men jag respekterar tjejer så jävla mycket. utan tjejer inga killar, faktist sant, och btw så mognar ni mkt snabbare än oss killar

2010-04-22 @ 23:50:44
Postat av: Anonym

jag får komplimanger för mitt leende, ögon och rumpa. själv tycker jag om mina ögon, bröst och lilla näsa ^^

2010-04-23 @ 00:12:43
Postat av: malin

I am who I am ;)

2010-04-23 @ 10:58:31
URL: http://moollys.blogspot.com
Postat av: Irene

fin blogg :)



och du har helt rätt man ska inte ändra sitt utseende alla är vackra på olika sätt :)

2010-04-23 @ 12:00:12
URL: http://irenephilippou.bubbleroom.se/
Postat av: självmordsförsök

jag har fräknar i hela ansiktet & är blek. jag är ful. men har ett välidgt fint ansiktsform utan färknarna skulle jag vara fin. jag kommer från rumänien alltså. stora bröst och fin rumpa & mage.

2010-04-23 @ 17:28:21
Postat av: LIENE

Finns nog många bra saker med mig, jag kanske låter ego eller självkär men jag vågar i alla fall att erkänna att jag har bra sidor, det är nog ett av det viktigaste. Jag vill att folk runt om mig ska må bra och då lönar det inte sig med att vara sur så jag är jämt glad men är även empatisk om någon mår dåligt. Jag är också stark som person och tror på mig själv, ingen kan trycka ner mig, ingen kan såra mig och om någon gör det är det bara jag själv.

Sen utseendemässigt - jag gillar mitt hår, mina ögon, mitt ansikte när jag ler och jag är nog nöjd med mig i helheten. Visst kan man hitta fel med men när man ser helheten så betyder det ingenting för mig. De flesta dagarna ska man bara skita i sina fel och det är så jag gör.

2010-04-24 @ 10:38:23
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: anonym

jag är nöjd med min kropp :)

2010-04-27 @ 19:14:47
Postat av: Anonym

jag är nöjd med mitt hår , det är fint. mina läppar , mina ögon på nära håll, min galna humor och att jag bryr mig om andra. :)

2010-04-28 @ 15:22:23
Postat av: ...

Men om du är nöjd med dig själv varför i helvete gör du injektionsbehandlingar?.. lite moralkaka där.. Smart är du inte i alla fall!

2010-05-05 @ 10:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0