KUL !

Igår började förfesten på stan bed bästa tjejeorna,drog vidare till norr och sjöng någon slags singstar på en tv som var så liten att jag inte såg texten;D fattar ni hur bra det måste ha låtit haha!
Senare drog jossan och jag mot stan igen och vidare in på strömpis där min pojkvän var.
Men plötsligt tappade jag bort jossan,och detta är för mig ännu ett olöst fall´, vart tog hon vägen:O
Sedan åkta jag hem och svullade pizza så jävla god va den;D
Hoppas ni hadde en lika rolig påsk som jag!


Postat av: Anonym

hej e inne på din blogg

jättekul:)

inne sådär 1 gång om dan men tröttnar aldrig <33

sötnos:*

2010-04-05 @ 18:44:21
Postat av: Amanda

Snygg outfit

2010-04-06 @ 21:38:44
URL: http://mandizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0