Killar killar killar när ska ni tåla dissen som Riktiga män gör?




En vanlig dag i Missbills inkorg här och där.
240 st mail.
där det står så här

(random boys)
Hej.
söt, sexig,vacker,het,snygg,puma osv!
Läget?
Msn?

(Missbill)
jag mår som jag ser ut,DAMN FINE!
och jag ger inte ut min msn till dig!

(Random boys)
svarar
Driver ju med dig bruden.
Ful du är.
Du är ju fucked up!
osv!

90% av alla killar svarar så
då de resterande 10% svarar okej jag respekterar det och ha det så bra.
Det kallar jag män de tar det och går vidare med respekt^^
 
och vi kvinnor vill ha män inga småpojkar!
Och vem vill ens träffa en kille som börjar ragga på nätet?
och spec börjar med en sådan komentar hej sexig, ööö nä det kommer han garanterat fortsätta med tills han Blivit en Man som de oftast aldrig blir! endast 10%
känns det tryggt nää?
Så boys skärp er


Postat av: ♥Claaaudia ♥

tack :D

2010-04-02 @ 21:16:40
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: Robin

Håller med dig, det är så jävla löjligt det där dom håller på med...

2010-04-03 @ 16:39:47
Postat av: Andreas Näslund

Sen kan det ju va så att minst 90% av alla killar bara tänker på en sak när dom ser en tjej som dom tycker ser bra ut...skulle aldrig i livet ens tänka tanken att ligga med nån som man bara har sett på en bild, då har man fått nånting allvarligt om bakfoten tycker jag. Men det är ju bara min egen uppfattning.

2010-04-08 @ 19:18:09
URL: http://www.amxfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0