Groggy!






Godmorgon på er alla!
fy idag är jag bra trög i huvudet altså.
Tog mina sömntabletter igår somnade ganska sent, sen kommer bengan hem från krogen och börjar snacka om jag vetefan men Roligt var det. först var jag arg för jag inte fick sova men ändå var det så roligt att lyssna på så man bara skrattade för sig själv..
Sen lyckades jag somna om iallafall och vaknar och är helt groggy i hela huvudet.. ursh!
Men nu sitter jag och pippin här och lyssnar på
kelly clarkson-since you been gone!

Kärleken finns verkligen där!
Men man kan inte kväva någons drömmar!
Min teori varför man lever är att följa sina drömmar!
Man lever för sina drömmar och i drömmarna kommer det tillslut någon som älskar dig precis som den du är och det du gör!..
Varför ska man annars leva för?
Jag förstår sånna som skaffat barn som lever för dem.
Men vi andra? vi har våra mål,våra drömmar och vi har dem av en anledning!
De är till för att följas, det är vårat egna regelverk!
Vilka som är välkommna i denna dröm och vilka som inte är det!


Och ni som snackar massa skit bakom min och collins rygg ska ha klart för er att VI Gör detta för VÅRAT BÄSTA!
Det Finns ingen God eller OND sida av detta, Vi är ivägen för varandras karriär just nu i dagsläget!
Det finns ingen sida ni kan välja att vara på för det är Vi 2 som kommit överrens om detta nu!
Jag har mina DRÖMMAR mina mål som han inte kan eller har ork till att stötta just nu, han har sitt egna att tänka på! Vilket jag önskar honom all lycka han kan få!
SÅ ni som snackar skit ÄR INTE VÄLKOMNA i mitt liv längre, ni behöver inte ens höra av er till mig något mer.
För jag vet precis vilka ni är!
Ni borde SKÄMMAS!


Jag vill flytta från denna stad just för det är så här folk ver tydligen mer om mig än jag vet själv.
Alla har legat med alla
Vissa får klamydia för att en viss person inte fattar bättre!
Ingen gillar henne men man bjuder ju självklart henne för hon är villig att ligga efter lite sprit!
folk har INGEN självrespekt här
OCh jag är inte världens ängel jag har gjort misstag, men lärt mig av dem!
vilket ni aldrig kommer göra!


Det finns en människa jag även vill tacka fast vi inte vart bästisar jämt men, du är precis en sådan vän man skall ha!
Tack Anna för att du puschar mig och hjälper mig med det du kan!
När en annan människa växer,sjunker ni andra under jorden i mina ögon!

Ni andra ni vet vilka ni är betyder åxå fruktansvärt mycket för mig!
Kärlek till er mina BEBIIISAR<3
'


Postat av: LIENE

Hoppas du snart är piggare:)

Precis, vissa vill skaffa familj men andra kanske vill satsa på sina drömmar och karriär, helt naturligt och normalt och det är erat val om ni är ihop eller inte.

2010-04-11 @ 15:30:48
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Linus!

Men om du älskar han så se till att vara kvar hos han då!?.. ;O

2010-04-12 @ 11:23:50
Postat av: Tim

Fin blogg, snygg tjej! ;)

2010-04-12 @ 11:25:54
URL: http://virustim.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vilke fin biild! Besök gärna min blogg :D <3

2010-04-12 @ 19:09:58
URL: http://baararebbans.blogg.se/
Postat av: Mathias

Adda gärna msn du som söker kille =)

[email protected]

2010-04-12 @ 22:25:10
Postat av: Anonym

du får flytta t uppsala:D du kan bo hos mig o doggsen ett tag:D

2010-04-14 @ 19:12:00
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0