Session!

Go morgon :)
Äntligen fredag !!!
och jag ska ha fotosession idag, jippiiii!




Just nu sitter jag i handuk här och äter frukost.
Min fukost består av macka med baconost,och en med ost, skinka och te.
Det är jätte viktigt att inte bli hungrig innan sessionen,men man ska häller inte äta för mycket.

innan en session så förbereder jag mig så här
1. Går upp i tid så man slipper stressa.
2. Tar ett varmt bad och skrubbar kroppen med socker och olivolja, (återfuktar huden)
3. En stadig frukost.
4. lyssnar på bra musik och kommer igång.
5.fönar håret och dansar framför spegeln.^^
6.Stretchar.

Sen är man i toppform:)

Nu kan du skicka rosor med din älsklings namn på. Respito.com

Postat av: Hilea

Förlåt att jag inte varit aktiv så mycke, men mår sådär sedan jag smällde och lastbilen brann upp...



Allt finns på min blogg...

2009-10-24 @ 21:25:47
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: elias

heting så JÄVLA het me like me like ;D

2009-11-01 @ 20:50:51
Postat av: elias

så jäkla het, vill bara ha dig ;D;D

2009-11-01 @ 20:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0