Shopping!



Som alla säkert redan vet så är det ju mellandags rea,så jag och grannen tänkte för en gång skulle åka ut och kika men va fanns det på rean då? bara skit fy fan aldrig vart med om så mycket skräp.
nej jag hittade inget på rean. Men som vanligt gled vi ju förbi Mist butiken och så blev det tre ögonskuggor där. sen köpte jag strumpor och en foundation.

Så här såg ögonskuggorna ut som jag köpte

















Det jag hadde på inköps listan var:
Strumpor
lack leggings
foundation
Underkläder
klänning
Rosa nagellack

Men resten hittade jag inget i min storlek så jag får göra ett nyttförsök när folk inte är så hysteriska man blir ju tokig altså  folk fastnar i håret, i väskan och påsarna de verkligen knuffar sig fram.. ursh haha

Och som jag tidigare skrev så var jag hos pappa på jul. och där fick jag mitt efterlängtade strykjärn,pengar, halsband och pressentkort.
Väldigt bra saker:D
 





Bli Solbrun få 3 betala för 2! DrLove.se

Postat av: Hanna

Åh tack så jäkligt tjejen! Sånt pushar alltid på en :D Detdär behövde jag!



Riktigt fin blogg du hade, och tack för tipset på ögonskuggorna :)

2009-12-29 @ 20:41:58
URL: http://hanshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0