bubble pink.!

Eftersom jag köpte nytt smink igår så var jag ju tvungen att pröva favoriten rosa^^

alla produkter är från mist om inget annat anges.
Först börjar jag altid med att smörja ansiktet därefter en primer, även ögonlocken.
sedan la jag ögonskuggan gold sand över hela ögonlocket.
därefter använde jag mig av lösögonskuggan sweet star altså ljusrosa och skuggade med på locket.
efter det använde jag mig av lowing pink och aplicerade  i yttersta ögonvrån och sotade med innåt.
och som highligter använde jag platina star.










Respito.com Bli Solbrun få 3 betala för 2! Qashbid.com

Postat av: Alicia

DU ÄR MIN STORA IDOL VILL VARA SOM DIG!!!!!

2009-12-29 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0