Söta små barn!

Sitter just nu och äter frukost och kollar på tv,Massa söta små barn som blir plåtade OCh de är faktiskt riktigt duktiga!
När jag får barn skall de få göra vad de vill.
Vill de åka kross självklart mamma lär dig.
Vill de bli modell, mamma hjälper.
jag tycker det är viktigt att låta barn prova även fast de är 5 år, så skall de redan då få chansen att bygga upp sina mål i livet och våga drömma om vad de vill bli.


Varför jag valde att göra abort är helt enkelt för att jag har inte möjligheten till att kunna göra allt detta med mina barn nu, eller om ett år.
Jag har fullt upp med mig själv,karriär och att bygga min grund till  framtiden.
Det skulle bara vara egoistiskt av mig att skaffa barn nu, när jag har så mycket annat på gång.
Kul för ungen att vara borta från sin mamma hela tiden, för så skulle det bli.
Men om några år när man kan slå sig till ro så självklart!

Som tur är så har jag min underbara syster dotter att gosa med<3<3<3<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0