Ja men goo mörra på er alla gooa där ute!

Idag är jag på så bra humör.. underbart att få ett stort jävla sugmärke på tutten javisst!!!ELLER inte, ser ju fan ut som man e sjuk eller något. men Det är ju älsklingens tuttar så då får han väl hållas.

Gick upp tog ett bad och rakade benen satt i hårinpackning och ansiktsmask..
Gud vilken bra start på morgonen,Sen åt jag förstås frukost.
Tänkte fixa mina naglar nu en sväng,bäst att passa på när älskling är på dop. han klagar på att det luktar annars.

Han var tydligen ledig i dag så äntligen ska jag få umgås med den underbaraste människan jag vet,så jag har LÄNGTAT!


Snart är det dags för Smink och hår.
Bilder kommer sen puuuussss


Postat av: IssaTrönnblom

Tack :)

Det är bara bra med mig. Självdå ? ;)

2010-09-04 @ 16:23:30
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: Zandra

SV: Tack gumman! Nää faktiskt inte haha, är inte tillräckligt kreativ för att komma på olika kul saker =P för bekväm liksom ;D

2010-09-05 @ 08:28:00
URL: http://zandrai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0