JA du kissie jag är finare än dig!

Ja herregud kissie, att kalla alla andra fula, men jag vet inte riktigt vart jag ska placera dig!?
Anser du att du helt ärligt ser såå bra ut, jag menar visst man kan se anorlunda utan smink men detta!? jag ser fan 100 gånger bättre ut osminkad och bakis asså...
Så i mina ögon är du ful!
OCh dina sönder retusherade bilder, du ser ut som något djuriskt stora ögon och konstigt ansikte..
När ska denna människa våga visa sitt oretusherade jag?

Tycker det är tråkigt att sveriges största bloggare inte ens vågar visa sitt rätta jag..


Postat av: emma

hon är fett äcklig!

tror ingen egentlitgen tycker att hon verkligen är snygg!

2010-09-05 @ 12:50:47
URL: http://eemmaaasa.blogg.se/
Postat av: Anonym

du som säger i näst intill vart annat inlägg att det inte finns några fula människor!

2010-09-05 @ 14:42:17
Postat av: izabellah-

Haha U go girl !

Tjockt naaajs..

håller meeed helt hudra på detta alltså !

2010-09-05 @ 16:09:55
URL: http://izabellak.blogspot.com/
Postat av: Anabanana

haha jag dör av skratt.. viker mig dubbelt och vet inte vart jag ska ta vägen :)

2010-09-06 @ 12:31:57
URL: http://liiillstrumpan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du Bruden du vet att du är snygg och det är du vilket som...Du visar alla ditt rätta jag känner dig sen fyra år tillbaka du är inte fejk...Du är underbar Sara fler tjejer behöver läsa din blogg som har dålig självkänsla alla är fina och har något speciellt utom kissie eftersom det bara är fejk all over...Kram på dig Sara<3

2010-09-08 @ 12:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0