Huvudvärk.

Vaknade upp tidigt av en stressad pojkvän som trodde stan öppnade 8 för han skulle köpa parfym..
MEn neeej! så nu står han på jobbet 1  timme tidigare än han ska;)
Själv har jag huvudvärk
hadde det igår med när jag vaknade, jag tror det är för ljust i vårat sovrum som gör att blir bländad, eller något.

Så blir att dra å köpa en rullgardin för jag står inte ut längre.

Nä nu ska jag äta min favorit frukost



Postat av: Johan Moberg

Hej,



Hur får man kontakt med dig?



Johan

2010-09-14 @ 11:59:45
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

SV : "Du passa för styling :) du kan adda mig me!" jag fatta inte haha?:)

2010-09-14 @ 12:14:00
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Mattias B

Hejsan :) själv dricker jag Milko Tigers jordgubbs yoghurt :) tycker den är go som bara den kanske lite barnslig när man är 21 år hehe men trivs med den :)



Mvh Mattias

2010-09-21 @ 08:25:30
URL: http://vadsomhanderimittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0