Funderingar.

ÄR sjukare idag än jag någonsin vart känns som lunginflammation ont som fan när jag hostar och andas..
Idag tog jag stora beslut som att ta hand om mig själv och inte försöka anpassa mig efter mig, och mina önskemål..
Ibland måste man lugna ner sig och göra en sak i taget helt enkelt.
Just nu har jag så mycket modellande och sådant jag måste utföra så stylingen hinner jag helt enkelt inte med.
Man måste ta en sak i taget.
Det  är verkligen nu mina riktiga vänner visar sig,och det är faktiskt de man förväntar sig minst som alla ställer upp och finns för mig. vilket jag är evigt tacksam för!
Jag kommer ta med er tjejer på en riktig kväll för att visa hur mycket jag uppskattar er här snart när jag e frisk.
Jag har verkligen allt jag önskar just nu,nu behöver jag bara jobba ännu hårdare för att nå mina andra mål. att prioritera de målen som är viktigast
Och jag kan inte tacka min pojkvän collin nog för allt och även min goda vän och även chef mathias för allt stöd.
och tack alla ni som tror på mig där ute, jag har tagit mig fram med storm och jag kommer fortsätta!
Sen ni andra jävla loosers där ute jag skiter fullständigt i er fatta det?
Jag vill så mycket mer i livet än ni,och jag kommer lyckas..
det är det ni tycker är så jävligt att ni vet det.. så lägg er energi på annat typ era egna liv istället för att leva er in i mitt!

Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-09-30 @ 00:35:12
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Palle

håller med dig. dom vet att dom e sämre så dom måste försöka få dig att tro att du med e de. men de e du inte. :)

2010-09-30 @ 10:39:32
URL: http://pallej.bloggsida.se
Postat av: Ellinor

Hej tack så jätte mycket! :)

jodå allt är bra med mig,

hur är det själv? :)

2010-09-30 @ 20:34:24
URL: http://ellinorrylander.blogg.se/
Postat av: Mathias

Hmm...du har bara en chef som heter Mathias va? ;)



<3

2010-09-30 @ 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0