Drömmarna slår in!

Jag kan inte fatta att på måndag gäller det, då skall kontraktet skrivas på för min nya framtid.
Det går så fort jag hinner inte med själv, att jag kommit så långt?
Fattar det inte själv, senaste månaderna har bara ruuusat iväg.
Jag hinner knappt tänka jag bara kör!
Jag har inte tid att stå still,jag vill inte stå still jag fungerar inte då.
Den här gången kan jag verkligen inte smälta att det inte längre bara handlar om sverige,Det är så mycket större än vad jag någonsin vågat drömma om. Ohch nu är jag här JAG som "aldrig skulle lyckas" MEn det är konstigt att jag kommit så mycket längre än er?
Vad har ni gjort som är så bra med erat liv?
Ni har inga mål med livet,ni gör inget med det?
NI bara sitter å slöar och är fulla av skit och avundsjuka för att Jag orkar ta mig för i livet och vågar chansa.
Medans ni sitter och väntar på bättre tider som aldrig kommer komma till sånna människor som er,Er människor som får energi genom att trycka ner andra..
Och JAg vet att ni vill vara i min värld nu ni försöker så gärna komma in i mitt liv igen, men tyvärr! jag tacker nej! ni hadde eran chans men ni sumpade den sååå hårt!
Ni är i värda min uppmärksamhet.
Å varför ska ni komma krypandes nu för?

Det finna anledningar till varför Jag och min Älskling inte umgås med vissa längre..
Man kn inte hänga med folk som tynger ned en om man vill upp mot toppen.
Och varför skall man umgås med folk man inte kan lita på?

Nä i mina ögon är ni tragiska..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0