Tigi inspirerad sminkning!

Eftersom jag älskar färgen på mina shampo flaskor så tänkte jag göra en sminkning där efter:)
Metallic rosa med svart!
Tips och trix:
Använd alltid primer då fäster skuggan bättre.
Det jag gjorde för att få fram en mörkare och lite mer djup i färgen är att fukta penseln och jobba med skuggorna fuktiga de sitter (bättre då med).
JAg använder 4 olika mascaror för att få önskad effekt på mina fransar..
1 för volym,en som separerar. en som förlänger och en som gör fransarna lite fylligare.

Postat av: David

Är inte en flitig läsare av bloggar, men tänkte bara berätta att den mascaran för volym å fyllighet e nog samma sak? :) eller så har jag fel, jag e ju inte expert på svenskaspråket trots allt hehe..

2010-10-03 @ 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0