Så jävla skön dag:D hund!!!

Är så glad idag, hade världens bästa natt på länge sov hela natten vilket inte är vanligt.
Undrar om alkoholen påverkade det^^
Igår kväll så drog jag och min älskling till Tommy och Jessica och drack lite drinkar och spela marioparty på wii
Som vanligt van tjejerna;)
vid 12 gick vi hem och gubben började spela poker... vet inte om han van eftersom jag typ somna..
Drömde att vi skaffat oss två hundar en liten chimuppis (chihuahua)som jag kallar dem och en mops
Min chimuppis dog i drömmen då den hoppade ner för ett stup.. haha!
Jag såg en sådan söt chihuahua igår en cremefärgad och vit långhårig sen va sååå söt:)
Collin tycker jag e så söt när jag ser saker jag gillar och tycker e sött.
SÅ klart har jag spanat in massa saker jag vill ha!
Så klart en hund:D
så söööt!
Sen tillbehör alla kommer från http://www.doggie.se
Små skor:)
Matskål:D
en liten jacka
säng
en väska
shampo
leksak:D
ett fint halsband
borste.
Sen så klart är det massa hund kurser som skall genomföras, vill inte ha någon liten ohyfsad prinsessa.

Postat av: ...

hundar är inga leksaker och ska bäras runt i väska eller bära skor!!!!!

2010-10-25 @ 14:22:35
Postat av: Merja

Jag rekomenderar folksams djurförsäkring då man får ett bra pris istället för dyra agria. Agria är inte bättre bara för det är dyrare.



Jag måste faktiskt hålla med förra kommentaren, skippa skorna gumman. Väskan däremot är perfekt om man reser långt. Då hunden är valp är det bra att den har en trygg plats att sova i och jag har alltid en väska när vi reser, det underlättar verkligen.



kram, Merja

2010-10-25 @ 23:29:44
URL: http://merja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0