Rättegång.

JAg var på rättegång igår hatar det men nu är det äntligen över.
fuck it!
senare på kvällen drog jag madde, danne och jocke på bio resident evil i 3d..
ME LIKE! sen blev det ju en öl på det så klart;D
Jag har inte orkat blogga så mycket de senaste dagarna jag har haft så mycket att tänka på så man bar vart helt tom i huvudet.
Idag flyttar bengis ut åxå, känns lite tråkigt men är nog skönt för båda parter:)
Sitter och funderar på om jag ska måla om här inne.. vill verkligen göra om ordentligt då det är VITT VITT VITT överallt...
Hittat massa fina fond tapeter jag vill ha..
aja nu ska jag fixa iordning mig..
puss

Postat av: Alexander

Har du msn honey? :3

2010-10-03 @ 14:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0