I ärlighetens namn alkohol.

Hur många som är på systemet och köper 1- 2 flaskor vin tar bara "ett" glas vin?
Kanske 5%
Och om man har en platta öl i kylen tar man då bara "en" öl till maten då?
Nej för i helvete nej!
Utan det är alltid 1 regeln som låter så bra istället för att ärligt säga rakt ut.
jag köpte en flaska vin jag ska dra i mig hela jävla flaskan i kväll och bli full.
Eller Jag tog en öl till maten sedan 3 till för de är så jävla gott!
RAK PÅ SAK TACK!!
på nyår!

Postat av: lovisa

Har frågestund i bloggen:) fråga mig om smink, träning, musik eller ja, vad som helst, svarar så gott jag kan!:)



annars ha en trevlig kväll!:)

2010-10-14 @ 19:22:48
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0