LEdig! WOHOOW

Heej alla mina underbara vännerdär ute<3
Idag är jag äntligen LEDIG och imorgon med;) sen kör jag stenhårt hela helgen igen.

Idag ska jag passa på att umngås med min underbara madde<3
VAr ju ett tag sen jag träffade henne då jag har haft fullt upp med jobb.
Ska bli skojsigt hihi:D
Älskar att umgås med äkta människor som alltid finns där för en,det är dem man skall hjälpa och ta vara på!


Idag är jag mer förvirrad än vanligt men jag kommer börja blogga på ett annat företag,istället för scandalbeauties då jag vill något mer! Så jag får tacka för mig, och jag kommer börja blogga på ett annat företag som känns mer Rätt för mig:)

Just nu känns det som att jag klarar mig själv bäst, eller det har jag ju alltid gjort igentligen men vägledning är ju aldrig fel..Man måste tänka ur 2 perspekt iv jag som modell, och de som företagare hur de tänker....

Nä nu Ska jag äta och sluta tänka så mycket det går ju för fan bra nu, man byter upp sig iallfall;)


Postat av: Emye

vilken fin klänning!

2010-12-01 @ 12:45:24
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0