Äntligen hemma !!

Hej alla underbara!
jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp senaste tiden.
Först var jag i Norge på oslo motor show 2010 och jobbade för SCN.


plåtade en hel der där med massa olika bilar;)

Sen kom jag hem på söndagen då jag hade massa möten och vardags sysslor att fixa med såklart,jag har ju ett liv med;) på lördagen åkte jag upp till stockholm och festade med fuckyeah gänget.
Sedan drog jag vidare till pappa papaya och hans flickvän för att kolla film och softa innan mändagens resa till jönköping där jag och ivana jobbade som värdinnor för företaget hanza.
Som ni förstår har jag haft fullt upp och i dag har jag skrivit på ett nytt anställnings  avtal så jag börjar jobba på måndag heltid igen, nice!



Postat av: Anonym

Så sjukt fin bild på dig !

2010-11-21 @ 17:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0