Ur usel morgon!

Hej alla där ute, hoppas ni har haft en betydligt bättre start på dagen än jag har haft!
har har nämnligen en granne som älskar att skotta snö och hacka sönder is, Gärna lång in på natten eller som i morse 8 på morgonen.
Jag har då världens värsta morgonhumör och stör man mig eller väcker mig plötsligt så kan helvetet bryta ut!
Och nu har jag inte fått sovit ut på flera dagar för i går so vaknade jag av att hela min övervåning skakade för de hadde en ännu större plog här utanför!
Men  kvart över 8 så skrek jag genom fönstret att hanskulle gå in och dricka morgonkaffe eller någe så vi anda folk får sova!
Jag var så förbannad på honom
vilken tur att jag inte skulle upp tidigt till en fotosession eller någe för då hadde den där snö skyffeln suttit i hans arsle!

Snöplogen igår!


Sen åkta jag upp på stan för att gå till banken och göra ett ärende men hon fattade ju fan noll så redan skapligt uppretad gick jag där ifrån!
ännu mer förbannad,då jag känner att mina fötter blir iskalla och blöta.
Jag som hatar blöta fötter!

Sedan begav jag mig mot lidenx och köpte lite smink sóm jag skall ha till kommande sessioner,blev en del budget favoriter som är super bra, och passar de flästa hudtyper. och sen världens bästa hår spray då:) sitter i timmar vilket sparar mycket tid med håret på sessioner.

Detta kostade mig 927:-
 spray
 läppstift
 ögon primer
foundation
rouge
 puder
mascara
 lila ögonskugga
 cover palette



jag fårstår inte varför den lila ögonskuggan ser blå ut:S
Så här ser den ut på hyn!

och läppstiftet med en rosa glans över!


Postat av: brunnettsåhett

jag har ett sånt puder. De är juh asbraa :D

2010-03-19 @ 21:05:47
Postat av: Lina

vart har du köpt läppstiftet & vad är det för färg (nummer) och vilket märke?

2010-03-26 @ 20:02:32
URL: http://egoliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0