Svar på tal!

Så här mycket får man ut av att skriva sånna här saker till mig!




(Boys)-Het du är! (missbill)- jag vet men just nu är jag iskall!
(boys)-snygg (missbill)- Kom med en nyhet.
(boys)- läget?(missbill) JAg mår som jag ser ut.
(Boys) - är allt bra?(missbill)-ja!? skulle det inte vara det?

Jag är så trött på dessa mail osv man får med dessa
Meningar.. våga vara unika istället för en drös med idioter...
Jag får inget intresse för att skriva med ointressanta killar som letar ragg på internet tror ingen tjej nappar på det längre så SKÄRPING BOYS!!


Postat av: Mohamed

så jävla divig du är Sara haha !

2010-03-16 @ 16:15:53
Postat av: jennifer

Jätte fin blogg

2010-03-17 @ 13:45:48
URL: http://sternlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0