Make up artist på krämaren igår!





Jag hadde så grymt kul igår då jag sminkade en av de uttagna kandidaterna till modelltävlingen på krämaren.
jag fick en jätte söt liten tjej som var svarthårig och olivfärgad hy (som mig) och stora bruna ögon!
Så det blev en extrem Rosa/röd/guldig makeup med glitter och rosa glitterläppar!
helt underbart blev det!

Vi ficka åxå 2 stycken stora make up ställ att leka med Med precis allt man kan tänka sig!
Så jag var ju helt  galet förvirrad där för man ville ju ha allt!
Sen så stog vi mitt på golvet så folk stog och kollade hela hela tiden jätte mysigt var det, och jag kände mig så duktig och jag blev så grymt nöjd över min insats vilket betyder väldigt mycket för mig!


Postat av: bella

vart blir man stylad då isf:D? kram

2010-03-26 @ 18:19:00
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0