Konstiga saker jag har för mig!

Tänkte berätta lite udda saker om mig son ni inte vet om:)
Typ som lite udda fakta!



 1. Jag kan inte äta hela äpplen,jag måste dela det i massa små bitar annars tycker jag det är äckligt!?
2. Jag sover alltid i mitten i sängen så min pojkvän får sova på typ 40 cm..
3.jag har naturligt fin hy.
4. jag hadde glugg mellan tänderna tills jag var 18 (ihopsatt nu)
5. jag har ridit sen jag var 4 år.
6. har fobi mot offentliga toaletter.
7.min naturliga hårfärg är ljus brun
8.jag är beroende av läppglans.
9.jag tror på spöken (olika energier)
10.Jag är tokrädd för spindlar!
11. jag tycker ormar kan vara mysiga
12. jag har en tatuering.
13.jag hatar att städa.
14.jag har en konstig liten knöl på min fot.
15. jag kan göra upp till 3 olika sminkningar per dag (får jag en ide så måste jag utföra älskar smink)
16. jag är naturligt brun
17.jag kan få skratt anfall åt ingenting!
18. jag använder sjukt mycket löshår (men har mellan långt själv)
19.jag älskar hundar.
20.jag äter ostbågar med gaffel! (måste vara silver)

Vad gör ni för konstiga udda saker?:)


Postat av: E M M A

vad gör dudå

2010-03-18 @ 16:23:35
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: mmautildah

okej :)

2010-03-18 @ 19:45:00
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det heter inte "fobi för för offentliga toaletter" det heter fjant.

2010-03-19 @ 15:44:12
Postat av: ericaa

haha älskade denna faktan! du e så skön, bjuder verkligen på dig själv!



ostbågar me gaffel var intressant!

jag är också TOKRÄDD för spindlar, helt sjukt!

2010-03-19 @ 20:12:59
URL: http://ciita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0