Inställning!





En sak är jag jävligt säker på, eftersom jag vart där själv en gång då inställingen inte fanns man bara suckade så fort man kollade i spegeln osv!
MEn sen jag böt inställning så har en helt ny värld öppnats för mig!
Man måste våga se bra ut, våga ta sig för och tro att man ser bra ut.
Då blir det en bra energi och måna andra tycker du ser bra ut,mycket hänger på energi/inställning!
och Man måste våga tro, drömma och våga Bli!
Alla är vackra/snygga/söta på sitt sätt, Älska dig själv annars kan du aldrig älska någon annan!


Postat av: andrea nilsson

tänk om jag var som dig.

då skulle jag mått väldigt bra.

2010-03-05 @ 11:37:38
URL: http://aanndreeaa.blogg.se/
Postat av: mysecreti

JÄTTE FIN BLOGG



:)

2010-03-05 @ 11:52:39
URL: http://mysecreti.blogg.se/
Postat av: matilda

Snygg bild :)

2010-03-05 @ 15:08:43
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fan vilken klockren inställning !

Jävligt bra :D

2010-03-05 @ 15:53:12
URL: http://sofiastrio.blogg.se/
Postat av: cecilia

alla är la lika fina oavsett hur man ser ut, alla är lika mycket värda. alla är fina på sina egna sätt!

2010-03-05 @ 16:59:02
Postat av: emelie

helt rätt :D

2010-03-05 @ 17:20:06
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Eliiin som älskar denna blooggg!! <3

Fan!Tänker följa din blogg! Skit snygg design och du vet vad du vill! I love it! <3

2010-03-05 @ 18:14:13
Postat av: lizette

jag fattar precis vad du menar men ibland kan de inte vara enkelt att ändra inställning om man nu har blivit kallad fetto äckel och ful hela sitt liv och ringer en på telefonen stup i ett och klankar ner på en att man är så jävla ful och äcklig från dolt nummer.. detta har inte hänt mig men de har hänt min kompis hon mår skit för de och jag mår inte bra själv när hon blivit utsatt för något sådant hennes självfötroende ligger på botten om inte ännu längre ner.. jag kan va väldigt ego när de gäller hur jag ser ut för jag gillar hur jag ser ut jag tycker inte att jag är ful men de bero på att jag har kunnat stå för att jag är vacker just på de sättet hur jag själv är som person, men de är bra att du kommer med de att skriva en blogg men man får inte glömma att påminna dem med dåligt självfötroende att lita på sig själva och säga att dem är fina precis som dem är för annars kommer dem bara vara kvar i deppen hela livet.. du kan ju skriva lite mer om de :) jätte fin blogg ps kolla gärna in på min blogg fins igentligen inte så stor mening med den men jag kan behöva lite respons :) ds mvh lizette

2010-03-05 @ 19:05:52
URL: http://lizette
Postat av: Sandra

skönt att höra att jag inte är ensam om att tycka om sin kropp:D skitbra inställning, om ändå alla kunde känna så:) men medierna förvränger det hela och vill ju att man ska vara supertunn-.-

2010-03-05 @ 19:08:59
URL: http://mittlivduvet.blogg.se/
Postat av: angelica

Gillar å stödjer din inställning till fullo, kan inte säga att jag älskar min kropp. men helheten med att bara få vara kvinna, å ha en så vacker kropp som alla har gör mig stolt =) alla har något att älska, är själv väääldigt utseendefixerad. men trycker inte ner andra pga detta. folk behöver andra förebilder, så skippa kissie, natacha peyre å resten av dom där tuggumiblonderade ytlingarna. kör din egen stil, dt lär fler uppskatta :) å hur ska man kunna älska någon, som inte älskar sig själv? :*

2010-03-05 @ 20:06:48
URL: http://anjelikas.blogg.se/
Postat av: julia hillgren

många tjejer säger ju typ; aah ja är så tjock. fast dom är typ pinnsmala bara för att få höra att det inte är så. många är så att dom säger typ ''ååh gud vilka lår ja har'' eller ''jag är så fuul'' fast dom tycker dom är hur snygga som helst! jag hatar verkligen sånt. ja accepterar de inte, men om en tjock tjej/kille skulle säga till mig typ ''jag är så jävla fet'' blabla.. det är en heeeelt annan sak. men jag hatar uppmärksamhets barn som verkligen tycker dom är snygga vilket dom kan vara såklart men säger att jag är så ful.. jag spyr på sånt. jag kommenterar inte mitt utseende framför andra, jag ser ut såhär finns inget jag kan göra åt saken. fast jag kan ju inte säga att jag är ful för det är ja inte :) men du fattar grejen, alla är inte missnöjda med sitt utseende dom säger de bara

2010-03-06 @ 09:39:52
Postat av: mona

du har så jävla fin kropp<3

2010-03-06 @ 10:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0