I det mörka finns ett ljus!

En helg då du lovat mig att bättra dig och bevisa din kärlek så naiv jag var...
Då du även lovar att glömma allt annat som har med jobb att göra och försöka umgås med mig..
då du får för dig att vi skall åka ut till marieberg då jag koller på en del kkläder och allt jag säer är fint säger du ta det,det kommer vara jättefint på dig! men det enda du kan bevisa är hur du köper dig till mig,det blir lättast så för dig. då jag frågar kan vi inte fika och prata bara?
-nej nu har du fått det du vill ha nu åker vi hem..
då jag utbrister men du har inte bevisat något kännslomässigt kan vi inte bara prata snälla du?
plötsligt ringer hans telefon
- jag måste jobba så vi ska åka hem nu.
men du lova ju att vi skulle umgås ihelgen?
så varför kan vi inte umgås då?
- så mycket kläder du tjatat till dig så måste jag jobba.
om du fattar att kläder kostar pengar så borde du förstå mig istället för att vara o tacksam.

Med skuldkännslor upp till halsen och ångest över hur dumt jag måste ha betett mig åker vi hem!
jag blir avsläppt hemma då jag får ett sms från en kille som frågar vad jag skall göra ihelgen och om det är bra?
Jag sätter mig vid bordet och bara stirrar in i telefonen och drömmer mig bort om denna människa jag alltid varit svag för. Bara tanken om han får det att pirra i magen!
Då jag plötsligt tänker nej nej nej! vi är vänner inget annat vad håller jag på med!?
Plötsligt ringer telefonen
det är min så kallade partner
- hej! adam ringde han och hans tjeje elin kommer över i kväll och umgås!
Okej! skönt att slippa vara själv i allafall!

Då kvällen kom så kommer det där falska flinet på och Låtsas gullegullandet..
Elin var jätte trevlig och så lätt att umgås med! Äntligen en underbar människa och rolig med!
Elin och jag gick ut och rökte då hon bad mig följa med till deras lägenhet då hon skulle hämta en tröja!
då hon frågar mig på vägen hur länge jag och killen vart tillsammans... jag svarar runt ett och ett halft år eller någe..
Hon tittar på mig med en snäll men fundersam blick.
och säger.
-Du älskar honom inte eller hur?
Het stum och fundersam kollar jag på denna människa djupt in i ögonen som jag aldrig har träffat förut
och svarar Nej det gör jag inte syns det så tydligt?
-Ja tjejen det gör det, och jag ser att du är som mig,aldeles för tydligt.
Och det är det jag fastnade för, du är för bra för det där.
Det gäller att du hittar din innre styrka och går där ifrån.
och tro mig det kommer du göra när du verkligen tröttnar!

MEd ett leende på läpparna så säger jag det ska jag.
Efter denna gång så började elin och jag träffas väldigt mycket hon var helt fantastisk och det roliga var att hon tyckte samma om mig!

Hon gav mig energi och styrka!
och hon såg det ingen annan vågade se
Den falska fasaden som hon rev så fort hon klev in i mitt liv!


Ber om ursäkt för ett så kort inlägg men tårarna sprutar tyvärr just nu!
Då den här tjejen Elin var min bästa vän och finns tyvärr inte längre.
Jag kan inte tacka denna människa nog för vilket ,mod hon gav mig och vilken underbar människa hon gjorde mig till!<3

Saknar dig vännen!


Postat av: Carina

Vilken fin och bra kompis, låter som en ängel.

2010-03-15 @ 19:56:40
URL: http://justcontinue.blogg.se/
Postat av: louise

håller med "carina"

btw, jätte fin blogg! :)

2010-03-15 @ 21:43:48
URL: http://llouisejensen.blogg.se/
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

riktigt snygg header :)

2010-03-16 @ 02:08:54
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Ming

Thx for the compliment Sara totally appreciate much~

2010-03-16 @ 04:56:46
URL: http://vintagesnoise.blogspot.com/
Postat av: Kalle

Oerhört fin bild! sådan glädje :D

2010-03-16 @ 19:32:13
Postat av: Billy Gren

Galet vacker! Dessa mysteriska gröna ögon gör mig full av kärlek till mänskligheten

2010-03-18 @ 14:16:40
Postat av: Alex Wass

hon va den bästa! saknar henne nått helt sjukt! <3<3<3<3

2010-04-27 @ 20:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0