Har köpt min första bok!:D



Jag har köpt min första bok någonsin, aldeles själv:D
Boken heter Star ,och handlar om en småstads tjej som utväcklas inom modellande/make up och jobbar dubbla skift för att ha råd med sin kosmetolog utbildning. Hon har en idiot till kille som försöker styra och bestämma över hennes handlingar
då en dag hon följer med en vän på en fotosession för att styla henne,och träffar 2 stylister och plötsligt är hon omslaget på tidningen!

 Den handlar så mycket om mig själv och ger mig verkligen en annan syn på det hela.
MAn kan lyckas bara av att vara sig själv:D tänk på det:)
Alla kan bara man vill,för vi har alla precis samma förutsättningar.
genom en bra attityd och sin egna personlighet kommer man längre än man tror!


Jag har hört och sett så många gånger och även vart med om det själv, att ens kille skall styra ens liv, vad man gör. För de är svartsjuka eller helt enkelt avundsjuka. De får en att känna sig så otillräcklig och värdelös.
MEn i själva värket är det dom som har problem med sig själva,det ska ju inte ni behöva lida för ellerhur?
Erat liv, eran kropp och det är DIN framtid så häng inte upp er på någon annan som tex pojkvän. för älskar de verkligen er så står de där, även om ni går rakt i stupet eller om ni lyckas! Det är kärleken som skall styra er. inte någon annans problem!

Postat av: lillan

den boken borde jag läsa:D

2010-03-05 @ 15:01:00
URL: http://victoriahemby.blogg.se/
Postat av: det visdomsstinna missfostret

Bara köra Brott och Straff efter den då. Lite samma tema.

2010-03-05 @ 21:41:06
URL: http://atthataalltmanskligtliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0