Godmorgon! Jag tänker inte skriva ett hysteriskt inlägg om melodifestivalen!

Hey på er alla raringar!
har faktiskt inte haft någon ork till att uppdaterad nu några dagar då jag är sjuk!
Och då får man lägga energin på det man tycker är viktigast, nog för att ni är viktiga men ibland måste jag få vara lite ego och ligga i soffan och mysa för mig själv,med min boii förstås.

Så i fredags tog jag farväl utav Lisa då hon åker till Afrika idag och jag hoppas verkligen att hon har lika roligt som förra året hon var där!Vilken energi människan hadde när hon kom hem härligt att se!
Men jag kommer förstås sakna dig i massor<3

Sen i lördags så var det bara säng mys halva dagen. det är verkligen så skönt att bara ligga och slappa med älsklingen i flera timmar och man känner sig verkligen trygg och omhändertagen!

I söndags var jag ute på en liten promenad med jessica det är bra skönt att få prata av sig ibland. och på kvällen satt jag och älsko och spelade yatzy och flummande
Pratade även med josephine igår, är så glad för hennes skull!<3


Och så tänker jag inte skriva ett hysteriskt inlägg om melodifestivalen men detta fick mitt huvud att börja tänka på att jag skäms över att bo i detta fiasko land! och vem fan fixade Stylingen till alla artister?
Nope jag passar vekligen inte in i landet, vara precis som alla andra så är man normal.




Postat av: emma

fint hår! :3

2010-03-18 @ 21:15:52
URL: http://emmaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0