En märklig/läskig sak!



Detta skedde förra veckan på torsdagen då jag sminkade en av krämarens utagna modeller för deras modelltävling.

Då dagen så var jag och min kille på stan och gick in på tre butiken då Collin skulle kolla någe med sin telefon och jag tänkte komma bindningstiden på mitt.Och när vi kom in möttes vi av en kille som sa- välkommen till 3 butiken sen tog han i hand på oss båda!? så jag gick i väg och kikade på en telefon tills collin var klar.
Sen går jag fram och frågar kan du kolla min bindningstid till snubben i kassan då svarar denna människa som jag aldrig någonsin har sett till mig- ja visst Sara kan jag göra det! kan jag få se din legitimation?
HUr i helvete visste han vad jag hette!?
jag fick fan rysningar i hela kroppen blev helt ställd:S
Jag har aldrig sätt honom alls:O

nä ursh det var läskigt:S


Postat av: Anonym

Jätte fiin :)

2010-03-31 @ 11:10:00
URL: http://jaghjartardeeej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0