En galen dag!



Vaknade ca 11 i morse och slängde på mig lite smink,åt frukost och gick ut till bussen,där mötte jag kajsa och åkte vidare upp på stan där vi träffade jossan.
var överallt på stan idag,och senare kom älsklingen upp pch mötte upp oss och frågade om ville med till marieberg,och det ville vi förstås:D
Väl på marieberg,gick vi in på ikea och hittade massa saker för att kunna göra min Prinsess/ Himelsäng som jag alltid drömt om, och eftersom man har en sådan bra Man så köpte han de sakerna och skall sätta upp det snarast.
Wiiie han får mig verkligen att känna mig som en riktig liten prinsessa!<3


och sen känns det så skönt att få bara muppa sig en hel dag med Kajsa och Jossan det älskar jag:D



Postat av: emmalindqvist

vad gulligt :)

2010-03-03 @ 16:34:59
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0