Helgen;)

Hej på er alla söta:D
Min helg har vart  aldeles underbar,på hotell radison blu i göteborg med en söt boiii!
Vi satt på tågen 07,10 från örebro och började fira midsommar redan efter 20 minuter med några öl;)
När vi kom fram till gbg så kom collins vän elias och hämtade oss så vi fick lämna av alla saker på hotellet och sådant.

på kvällen var vi ute på krogen trädgården där Elias var dj, medans collin och jag sprang runt och flummade "nykära" så kommer det blötsligt fram en bitch och säger du har hällt ut min drink.. chockad som jag var då kjag inte alls gjort det så svarar jag, nej jag har inte rört din drink.. då hämntar hon sin kompis och säger visst var det hon!? då hennes vän rycker på axlarna och säger jag vet inte jag tror inte det.. då tvär vänder hon och springer där ifrån.. varför inte be om ursäkt störda människa säger jag bara.. eller kanske fattig som försöker lura av folk på drinkar whaaaaat ever hemgång blev vid 3 tiden då vi var så trötta.

kl 8 på morgonen ringer klockan då vi ska äta HOTELL FRULLE hur jävla gott är inte det mumms men mitt i min mat ro så ser jag något mycket märkligt...
sedan jag flyttade upp till stockholm så har jag sett en unge mer rosa knä tights och sverigetröjja på sig med en rosa t-tshirt på sig under överallt typ och ungen är så ful och störande att jag blir arg på na..ursäkta mig men det blir jag.. och där i min frukost STÅR HON DEN lilla......... då blir man faktiskt fundersam va ihelvete gjorde hon där nu då plötsligt..


Sedan på dagen var vi på lisseberg och hadde skit kul jag och min MR;) ÅKTE en jätteläskig typ gunga med två armar som man slungades fram över ett stup.. den var nog läskigare än höjdskräcken...
jag älskar att bli skrämd skrattar ihjäl mig typ..
På kvällen var det partyyy igen på nivå sjukt trevligt ställe med massa goda drinkar ME like!

så just nu sitter jag i örebro hemma hos mr jordan och gottar mig av den stora chokladen vi vann på lisseberg:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0