Träning/nagelförlängning/ikea/fiska glass soch sova:D



Ja går dagen började med att gå upp vid halv 9 för att bege sig mot gymmet, och ja jag ska börja träna eftersom min snälla pojkvän betalade kortet åt mig + personlig tränare yeepp yeeep fint ska det vara:D

Efter träningen åkte vi hem och åt lite,sen slappa för att sedan åka till jenny som skulle fixa mina naglar super gullig tjej det där.
Jag har en kort fransk manikyr nu som är bara förstärkning utav mina egna naglar..
Nu är man inte handikappad längre;)




Sedan drog vi ut till ikea och köpte en kökslampa vi ska ha över köks bordet
och mat så klart haha fyfan vad jag äter, tog en portion med ikeas köttbulle meny: mellan med potais 15 köttbullar sås och lingon. åt 14 köttbullar och en halv pizza bit;)
Sen var jag smäll mätt och ville bara spy men det ska vi inte tala om^^



Efter ikea fick vi för oss att åka å fiska vilket jag älskar kommer ni ihåg mitt rosa fickespö?;)
Bästa bästa!
MEn blev dessvärre ingen fisk, men där vi fiskade var det massa hästar så jag stod och klappa på dem och gav de lite gräs älskar hästar de är så vackra men började sakna mina egna så otroligt mycket plötsligt!!!! kände mig nästan otrogen mot mina hästar där jag stod och klappade de andra hästarna^^

När vi kände oss klara så började vi gå mot bilen så hittade jag en bäbis grodis(groda), som jag tog upp och skulle ta med hem den söta fan.. plötsligt hoppar han och jag tappar han och trampar ihjäl den lilla****
RIP GRODAN!

Väl hemma var det bara slappa i soffan som gällde med chocklad glass och hallon sorbé mums!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0