Rykten rykten rykten;) älskar dem:D

som jag förstår så är ni endel läsare som verkligen avskyr mig;) men sluta kolla här då har ni verkligen inget annat för er? tråkigt liv... men  men whaaat evaaaah!
MEn ni vet att jag älskar er gullisar som stöttar mig vilket är MÅNGA<3

Som jag sett här och där så tror folk att mina små bus jag håller på med är att bla
* Dejtar en kille
*satsar på sång karriär
*ska flytta utomlands
*operera mig

 det är det jag fått reda på att ni tror;) men tyvärr inget av dem stämmer alls jag har så mycket bättre saker för mig än det där. *fnys*

men som ni folk inte har förstått så är det rykten vi bloggar lever på bra som dåliga..
så vilket rykte ni mig än ger så är det igentligen bara bra för mer uppmärksamhet får jag hihi<3

Men fy så bitchigt jag skriver men det är bara sanningen:)
men det är som sagt inte därför jag har bloggen utan för att kunna gå vidare och få hjälpa alla pluttisar där ute som vill utvecklas:)


Postat av: martina

har frågestund på bloggen nu, om du orkar bry dig så kan du slänga in en fråga :)

Postat av: tezzan

skit i sådant folk!! =) du e bäst gumman.. glöm inte att länka till oskar som har äger rätten till fotona.... oskar Karlsson. www.tjofsmedia.se



puss snygging

Postat av: emelie

Sv: Tack detsamma fina du :) Fin blogg du har!

2010-07-18 @ 12:32:51
URL: http://emeliesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0