Varför miss bill har mycket smink?

hej, fick en komentar om varför jag har så mycket smink och om jag försöker dölja ansiktet?
svar nej, jag älskar att vara utan smink,men jag älskar att sminka mig och grejja och det jag har är hudlotion rouge, sen mascara, eye brow shade och en ögonskugga!
skönt att vara så pass brun och ha fin hud, så man slipper foundation och puder!

Sen att din kill kompis tycker jag ser ut att klä mig billigt och tror att jag skulle vara lätt att få i säng!?
Svar, jag klär mig i vad som är snyggt och det jag tycker om att ha på mig. Och lätt att få i säng´finns det ens en mening att svara på det, jag har pojkvänn och är förlovad och jag skulle aldrig följa med någon randomkille om jag var singel!




Postat av: Sidney The Singer

Bra svar! Jag tycker det kan va jättekul att sminka upp sig osv, det e väl inge fel i det. Man lever bara en gång då ju=)

2010-02-02 @ 15:25:29
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0