Tvättar för fullt!





Jag håller fortfarande på och tvättar för fult här hemma, men det går bra segt för torkningen, eftersom torktumlaren är trasig och vi väntar på en ny.. lagom kul.

Tänker väldigt mycket på min lillasyster som sitter gipsad nu på båda fötterna i sex veckor, stackarn.
Gick upp skit tidigt igår för att vara med henne på sjukhuset medans hon opererades.. lilltösen<3
Ska hälsa på henne här någondag så ska jag kraaaama henne jättemycket och ge henne allt som hon behöver!


Ändrade planer och en kick i mitt liv är på gång nu och jag har allt stöd jag behöver.
Äntligen ska jag få göra mitt eget då jag bestämmer och kan plocka ut precis mina egna och det jag behöver känns helt strålande!


Men det jag behöver just nu är en påse med chips^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0