Senaste dagarna!






De senaste dagarna har vart väldigt roliga då det hänt lite saker.

Onsdag
Det blev impuls utgång som alltid är roligast!
Kvällen började hos Adde,där vi förfestade och jag klappade ormen mike the snake mysig liten rackare det där:D
Sedan drog vi vidare till strömpis där det var fullt ös, och många nära och kära.
efter att ha vart där en stund och blivit lite rund underfötterna så att säga,blev det självklart dans!
Men som vanligt när missbill är ute så är det alltid någon som skall kolla snett eller kläcka ur sig kolla bitchen!
OCH YES IM A SEXY BITCH!
Den här gången så var det en tjej som armbågade mig rakt på brösten, blev småsur och gick till baren och hämta dricka... den stog hon där och blängde på mig i kanske en timma!?
sen när missbill ska gå ut från toaletten så står hon där och slår mig på brösten!? Då jag självklart blir förbannad och slår bort hennes smutsiga små tassar och säger: - ge fan i mina tuttar köp egna för faan!!
Det är så störande med sånna folk altså,men som vanligt bestod kvällen av att hälsa på massa söta beundrare!
På vägen hem då jag och jessica gick! haha
så ser vi 3 killar framför oss.
då jag skriker;HALLÅDÄR KÖTT OCH BLÅBÄÄR!
Jessica skämdes som vanligt och bad mig vara tyst men ikke sa nicke
(missbill) - HALLÅDÄR KÖTT OCH BLÅBÄÄR!
sen sprang de efter oss en sväng och en ville gifta sig med mig, tack men nej tack lixom:P

Just på samma ställe brukar jag alltid möta boys som springer efter mig. Men en som jag spec kommer ihåg va i sommras.
Jag är på väg hemmåt,då det står en kille och tittar på mig, jag kolla tillbaka för jag tyckte han klädde sig så bra,(inte många killar som gör i denna stad)
Sen hör jag någon som små springer bakom mig och säger tillslut: - Ursäkta
(me) - ja?:)
(boy)- nä det va inge, sen blev han illröd i ansiktet.
så jag tänkte för mig själv OKEEEEEJ!??
Sen började jag gå igen, då han kommer springandes igen och säger : - du det va visst en sak.
(me)- okej:)
(boy)- asså jag brukar aldrig göra så här så det känns jätte jobbigt, men skulle jag kunna få ditt nummer?
 för du är det vackraste jag någonsin sett.
det skulle vara kul att lära känna dig!
(me) - tack:D nej det går inte jag är faktiskt förlovad.
(boy)- :( okej, det var som jag trodde då, men ta hand om dig!
(Me)- du med!



Tordagen!
vaknade som sagt småbakis, men humöret var ändå på topp.
på kvällen så var vi och åt supergod mat på slottet,det va jättegott och jag som älskar mat åxå!
det blev en oxfile lite mindre än medium stekt, med potatisgratäng och peppar sås och grejjor!
Sen plötsligt så kom en fladdermuus in, jag skriker åh en fladdermus shit va ska vi göra, då collin ber mig att vara lugn och skratta bara åt mig!
sen blev det massa latte:D



Fredag!
Idag så har jag bara slappat vart på stan en sväng!
Ursh hatar vekligen snö! klackarna bara glider i snön och kallt är det.
Vill ha sommar och sol!
och kjol:D














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0